
Koninklijke DSM N.V. introduceert vandaag een nieuw concernmerk: Bright Science. Brighter Living. Het nieuwe merk staat symbool voor de overgang naar ‘het nieuwe DSM’. DSM heeft zijn transformatie van chemiebedrijf tot Life Sciences en Materials Sciences-onderneming voltooid. De onderneming is nu actief op het gebied van gezondheid, voeding en materialen. Daarom is het logisch dat DSM zijn concernmerk vernieuwt.
Het nieuwe merk staat voor de algehele positionering van de onderneming. Feike Sijbesma, CEO en Bestuursvoorzitter van DSM, legt uit: ‘we hebben de herstructurering van onze portfolio afgerond, we hebben een nieuwe, op groei gerichte strategie, ons cultuurveranderingsproces staat op de rails en we hebben de One DSM-filosofie geïntroduceerd, dus dit is het moment om intern en extern het nieuwe DSM te markeren.’
Motto Waar het nieuwe DSM voor staat wordt samengevat door het nieuwe motto: Bright Science. Brighter Living. DSM gebruikt zijn wetenschappelijke kennis en zijn innovatievermogen om samen met zijn klanten producten en oplossingen te ontwikkelen die een positief verschil maken in het leven van mensen.
Logo Behalve een nieuwe slogan heeft DSM ook een nieuw logo. De dynamische beweging die uit het logo spreekt geeft aan dat DSM zich continu verder wil ontwikkelen.
Ga voor meer informatie naar de website van DSM.