Tine Buyl van de Universiteit Antwerpen heeft de DSM B2B Marketing Award 2005 gewonnen. Met haar scriptie ‘Van product naar totaaloplossing: een ketenperspectief’ won zij een geldbedrag van 3.500 euro en een discussiedag bij DSM. Tijdens deze dag gaat Buyl in gesprek met DSM-marketeers om de bruikbaarheid van de door haar ontwikkelde ketenconcepten te toetsen aan de praktijk binnen DSM.
Chris Goppelsroeder van de raad van bestuur van DSM, verklaarde waarom uit achttien inzendingen werd gekozen voor de scriptie van Tine Buyl: “U bent de uitdaging aangegaan om een koppeling te leggen tussen twee zeer verschillende maar belangrijke fenomenen in het bedrijfsleven: aan de ene kant industriële markten die zich met hun aanbod willen onderscheiden en waarde willen toevoegen, en aan de andere kant een verhoogde dynamiek in voorheen statische industrieketens. Aan de basis van uw scriptie ligt een zeer uitgebreide literatuurstudie, die u hebt getoetst aan acht casestudies uit de praktijk en aan andere bronnen. U hebt op waardevolle wijze beide fenomenen aan elkaar gekoppeld en reikt daarmee een zeer waardevolle, integrale oplossing aan.”
Voor meer informatie: DSM Corporate Communications (+ 0031 (0)45 – 578 24 21)